ApaRegio Gorj, operatorul regional de apă și canalizare, continuă procesul de îmbunătățire a interacțiunii cu abonații săi. Astfel, pe lângă call-centerul non-stop disponibil apelând numărul de telefon 0253 920, începând din luna iulie 2016 pe toate celelalte linii telefonice ale societății, respectiv 0253 217 653 , 0253 211 308 și 0253 217 546 a fost facilitat accesul abonaților direct către departamentul dorit, prin introducerea unui robot telefonic, funcțional pe tot parcursul programului de lucru cu publicul, micșorându-se astfel și timpul de așteptare, numerele ramânând de asemenea disponibile și pentru sesizări NON-STOP.
Robotul telefonic este structurat astfel încât să acopere o plajă cât mai largă de nevoi ale abonaților, aceștia putând sesiza un deranjament la departamentul apă-canal (tasta 1), sau cere informații despre contracte, facturi și plăți (tasta 2). De asemenea, oficiul de calcul și facturare (tasta 3), departamentul proiectare (tasta 4) sau departamentul financiar contabil (tasta 5) se numără printre opțiunile disponibile.
Pentru orice alt tip de solicitare sau dacă opțiunea dorită nu se regăsește în meniul robotului telefonic, apelantul poate opta să fie preluat de ofițerul de serviciu.